Sewing

Stopka do falbanek i zakładek

Dziś chciałabym napisać kilka slow na temat stopki do zakładek i falbanek.
Kilka tygodni temu postanowiłam uszyć do sypialni prześcieradło z suto marszczoną falbaną, właśnie te:

image

Podekscytowna twórczym pomyslem zamowilam z neta stopke do marszczenia. Taka:

image

Niestety stopka ta okazala sie totalna porażką. Już lepiej byłoby marszczyć falbanę klasycznym sposobem, poprzez fastrygę albo luźną nić wierzchnią.
Pewnego jednak dnia podglądając tutki na YT natrafilam na taką stopkę:

image

I rozpoczelam poszukiwania. Znalazlam dwie na Allegro za ponad 60 zł szt. Troszkę drogo pomyślałam i odpuściłam. Po kilku dniach znalazlam sklep (dla zainteresowanych wyślę adres na priv) w ktorym w ramach promocji mogłam ją kupic za 28 zł. Juhu! Biorę pomyślałam i sie zakochałam.
Przyszla do mnie ekspresem:

image

I zaczęło się falbankowanie:

image

🙂
Od tej pory wyznaje zasadę, że na tym świecie zdecydowanie za mało jest falbanek!
I…
Pracuję nad ulepszeniem… 😉

3 thoughts on “Stopka do falbanek i zakładek

  1. Całkowicie się z Tobą zgadzam. Ta mała stopka do marszczenia to kompletny niewypał. Przekopałam cały internet żeby znaleźć wskazówki jak się jej używa i znalazłam tylko jeden filmik z Łucznika, na którym coś niecoś widać. Jednak efekt moich prób beznadziejny, co uszyłam (około 15 cm) to od razu do prucia. Szkoda czasu!
    Mam też tę drugą stopkę (dużą) i jestem z niej bardzo zadowolona. Przeszła moje najśmielsze oczekiwania! Bardzo fajna.
    Jak możesz to poślij namiary, gdzie ją tak tanio kupiłaś, bo ja za swoją dałam pod 100 zł.
    Miłego falbankowania!

    Polubienie

Skomentuj

