Children · home · Quilt · Sewing

Praca, blog, zdjęcia

 

Ostatnimi czasu złapałam bakcyla patchworkowego. Sukcesywnie co miesiąc po każdej wypłacie powiększajac swoja kolekcje szmatek o kolejne „tłuste ćwiartki”, marzę o  perfekcyjnych blokach.

 

Przez ten cały czas od ostatniego wpisu, czyli przez około 6 miesięcy  😉 szyje, próbuje, ćwiczę… szyję, tnę, pikuję.
Do udanych projektów na razie zaliczam małe rzeczy które UDAŁO MI SIĘ SKOŃCZYĆ, kilka poduszek

image

image

image

podkładek pod talerze

image

oraz kosmetyczka na ubranka dla Barbi

image

Uszyłam tez owieczkę dla córci

image

I trochę ubranek dla dzieci.

 

Marzą  mi się wielkie narzuty i kilty na ścianę. Ale boje się, że projekt mnie przerośnie i zmarnuje tylko materiał i czas.

Z drugiej jednak strony myślę, raz kozie śmierć, jadę z koksem 😉

Dlatego też przed Wami tu obecnymi i samą sobą uroczyście przyrzekam, że postaram się wyczarować jakiś projekt o powierzchni 1m kwadratowego.

Tymczasem będę szyć bieżnik i pokrowce na poduchy do altany.  Ale to już nie dziś.  Wzięłam trochę pracy do domu.

Skomentuj

