home · Quilt

Letni bieżnik

Witam wszystkich. Czas płynie nieubłaganie  ja ostatnio stworzyłam bieżnik do altanki. Wkręciłam się niesamowicie w patchwork. W wolnych chwilach tylko o tym myślę. Oto i on:

image

Ostatnio miałam małe urwanie głowy i kupę gości. A wszystko zaczęło sie od wesela kuzyna mojego męża, które odbyło się w drugi weekend czerwca. Od tej pory mam ciągle gości. Więc mam jeszcze mniej czasu na robótki.
Udało mi się jednak na szybko uszyć drugi bieżniczek dla koleżanki. Zdjęcie niezbyt imponujące, ale jedyne jakie posiadam.

image
Bieżnik uszyłam z surówki bawełnianej.

 

Skomentuj

