Children · Sewing

Chłopięca przygoda

Dziś z uwagi na dzień wolny od pracy mogłam usiąść do maszyny, tak wiec zaczął się maraton w kierunku mojej pracowni wszystkich domowników którzy mieli coś na 5 minut. Po naprawieniu 3 podkoszulków, kurtki, spodenek i skróceniu 1 pary dżinsów mogłam w końcu zabrać się za zaległości 🙂
A zaległość która spędzała mi sen z powiek to pościel dla rocznego chłopca.
Mamusia już 2 miesiące temu wybrała tkaninę, ale najpierw był problem z dostępnością, a gdy już nasze gwiazdki dotarły u mnie zaczął się sezon wyjazdowo-odwiedzinowy. Tak wiec tkaniny leżały zdekatyzowane, aż do dziś. Pościel jest niestandardowych wymiarów, dlatego też nie mogłam jej fotografować w wypełnieniem. Ale poproszę mamę naszego bohatera o zdjęcie w sypialni 😉

A u mnie prezentuje się tak:

image

image

Z uwagi na to, iż po popełnieniu pościeli zostały mi 2 wolne godziny poczyniłam kroki  kierunku utworzenia dwóch pledzików do łóżeczka dziecięcego mającego wymiar 60x120cm.
Top jednego z nich pozszywany i skanapkowany do pikowania. Zdjęcie przed upinaniem:

image

Ogólnie będę musiała uszyć jeszcze jeden chłopięcy ponieważ mam dwukrotne odwietki, tylko czasu malutko. Na szczęście goszczę teraz teściową która rozpieszcza swojego synusia za mnie 😉 dzięki czemu może udać mi się wyrwać z życia rodzinnego na jeszcze 2 godzinki celem pikowania i lamowania pledzika. Dedlajn ustawiony mam na piątek wieczór 😉

Pozdrawiam kochani.

Skomentuj

