Children · Sewing

Halloweenowa wróżka

Moja córcia zapytana przeze mnie w co ubierze się na Haloween śmiało odpowiedziała, że za dobrą wróżkę, a synuś chciał być super bohaterem. Podrapałam się w głowę i zakasałam rękawy, bo nie sposób na 3 dni przed imprezą latać wieczorami po sklepach.

Tiulową spódnicę w rozmiarze XXL uszyłam z kiecki którą kiedyś wyszarpnęłam w ciucholandzie za 2 zł. Fatalny materiał wierzchni, ale piękne tiule pod spodem. Spódnice więc rozebrałam  części pierwsze, wyprałam, wyprasowałam i spakowałam do szafy na 2 lata, po czy właśnie 2 dni temu wyjęłam na tą specjalną okazję.

Szycie było przyjemne dzięki stopce do marszczenia której pisałam TU!

A tu moja wróżka która dzięki kreacji na następny bal zostanie nominowana na księżniczkę 🙂

img_20161027_134426_592

Skrzydełka i różczkę kupiłam w Pepco.

Synuś mój otrzymał stój superbohatera. Wieczorem pstryknęłam telefonem jedno zdjęcie peleryny superbohatera.

20161027_212900

A to mój chłopiec na imprezie 🙂

halloween_10_20161028_16775935291

Narzutka uszyta jako niby zbroja z pagonami i kaprem. Dodatkowo ochraniacze na przedramiona. Aplikacja z literą N jak Nikodem 🙂 taki joke.

A w ten weekend wybieram się na imprezę i zamierzam odpocząć od szycia. Moja pani doktor wypisując mi kolejną dawkę witamin i środków przeciwbólowych podsunęła mi myśl, że może za dużo na siebie biorę i powinnam zwolnić trochę, aby poczuć smak życia. Będę analizować. Może faktycznie za bardzo pędzę i za dużo mam stresów, a stąd problemy ze zdrowiem. Pomyślę nad tym.

A Wam wszystkim Kochani życzę

07

Zapisz

Skomentuj

