Children · Quilt

Łowiczanka

Tydzień temu kupiłam pół metra polskiej bawełny w łowickie wzory. Granatowe tło tkaniny tak mnie urzekło, że nie mogłam się powstrzymać. Niestety po dekatyzacji tkaniny okazało się, że została bardzo krzywo ukrojona i po wyrównaniu zostało niecałe 40cm. Tak więc zamiast spódnicy w mojej szafie, pojawiła się spódniczka w szafie córci.

DSC08397.JPG

SONY DSC

Wczoraj wspominałam, że wybieram się dziś na imprezę… niestety pomyliły mi się daty i impreza odbyła się wczoraj 🙂 Było już zbyt późno żeby jechać kiedy się dowiedzieliśmy o naszym przeoczeniu.

Niech żyje pamięć i koncentracja, ale… dzięki temu mała ma słodziutką łowiczankę.

2 thoughts on “Łowiczanka

Skomentuj

