Children · Quilt

Pandusiowy quilt

Niedawno skończyłam kołderkę którą wcześniej przedstawiałam tu jeszcze w formie projektu. Bardzo mnie kusiło by polecieć po niej „lotem trzmiela”, ale bałam się zaburzać prostotę i harmonię która bije z tego topu.

 

20161030_173802
Ostatecznie quilt ma 90x110cm.

A tu moi pomocnicy testują:

20161030_173513
Bardzo przyjemnie się prezentuje.

Na spodnią warstwę dałam biało-czarny zygzak z bawełny, a w środek cienki polarek oraz włóknine silikonową antyalergiczną.

20161030_200634.jpg

 

Szyło się bardzo przyjemnie. Mam chęć uszyć sobie do sypialni narzutę w takich kolorach. Chyba powoli będę się nastawiać na ten temat 🙂

Pozdrawiam.

 

One thought on “Pandusiowy quilt

Skomentuj

