Travel

Gorąca Kuba

Ostatnio się wykruszyłam z blogowania na rzecz planowanej od pół roku wycieczki na Kubę. Wyjechaliśmy 15 listopada, ale od początku miesiąca intensywnie się przygotowywałam, nadrabiając robotę na zaś oraz czyniąc zakupy, bo w oczywiście tuż przed wyjazdem okazało się, że nie mam co na kark nałożyć (na co dzień mi to nie przeszkadza!).

Spakowani i zadający sobie pytanie, czy aby wszystko zostawiamy dopięte na ostatni guzik, nocą ruszyliśmy na lotnisko Chopina. Lot odbywaliśmy Dreamlinerem. Samolot był dość ciasny, a lot długi.

Po 13 godzinach wysiedliśmy na największej z wysp Karaibskich i rozpoczęliśmy eksplorację Kuby. Dziś wrzucę kilka shotów, a w niedalekiej przyszłości postaram się napisać coś więcej i to raczej z podziałem na działy, bo temat Kuby jest bardzo obszerny.

Zapraszam również do zaglądania na mój INSTAGRAM.

Enjoy! 🙂

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

 

 

Skomentuj

