Quilt · Sewing

Depresja twórcza

Depresja twórcza jak była, tak jest…

Wiosna nie chce przychodzić. Jest zimno, nieprzyjemnie. Pracować się nie chce. Szyć się nie chce. Szaro, buro, nijako… Marazm.

Odskoczyłam na chwilę od szarej codzienności i na przełomie marca i kwietnia wybrałam się z przyjaciółką do Pragi na Targi Patchworku. Postaram się wkrótce napisać krótko o tych targach i wrzucić kilka ciekawych zdjęć.

Praga jak zwykle, niezawodna jako krótki City Break. Urocze zakątki zatopione w historii pomagają łatwo zapomnieć o troskach życia codziennego. Tutaj życie płynie na luzie, przy browarku i pysznej zupie gulaszowej.

W ramach lekkiej mobilizacji do szycia wzięłam również udział w projekcie Sew All Around. Projekt prowadzi Gosia z bloga Quilts My Way.

Quilts My Way3-001

17879807_10203108840877267_5598842173077477625_o

17917227_10203123120354245_4729486887641119413_o

Jestem na etapie tunelu. Mam nadzieję, że weekend majowy pozwoli mi na to by trochę poszyć.

W planach mam lekkie odświeżenie pokoju-pracowni oraz zakup nowego sprzętu, gdyż moja szanowna Ewka Łucznika, choć kochana, to przestała za mną nadążać i odważnie mogę rzec, na tym etapie wtajemniczenia czas przesiąść się na przemysłówkę. Oczy swe zwróciłam ku nowej marce Jack. Co z tego wyjdzie wszyscy dowiemy się w przeciągu dwóch tygodni.

Pozdrawiam.

Zapisz

4 thoughts on “Depresja twórcza

Skomentuj

