home · Quilt · Sewing

Pomarańcze i Zoja

Skończyłam swoje Pomarańcze projetu Gosi z Quilt’s my way.

Tadam:

DSC03035

DSC03039

aaaaaa

Końcówka poszła gładko. Lamowanie jest tym co wprost kocham, więc na sam koniec relaksowałam się przez 2 godziny z igłą w ręku.

Chwilowo nie będę pokazywać Wam swojego kącika do szycia, ponieważ jest w trakcie reorganizacji, która wzięła się z tego, iż moja teściowa, zdecydowała, że jeszcze 5 lub 7 lat pomieszka tam gdzie mieszka i nie musimy się na gwałt wyprowadzać.

Tak więc do pracy powstaje nowe miejsce. Zapał nawet się pojawił. Skanapkowałam 3 z 4 topów które leżą od kilku miesięcy, czekając na moją wenę. Wena pojawiła się w postaci nowego sprzętu. Gdyż jakiś już czas temu postanowiłam kupić nową maszynę. Na początku oglądałam Juki potem Jacka i Texi z podwójnym transportem (boska!), ale na końcu mój wybór padł na automatyczną Zoje. Oto ona:

DSC03042

Jednym z podstawowych wymogów była możliwość opuszczania ząbków, by móc pikować z wolnej ręki. Niestety jeszcze tego nie robiłam, ponieważ nie mam stopki do pikowania!!! Chętnie bym sobie poszalała, ale muszę zamówić stopkę

0_0_productGfx_fcf1193e04614c9072a627a1f7dad179
Zdjęcie z Wytwórni Śliczności

z Wytwórni Śliczności, a kosztuje 160zł więc muszę poczekać do wypłaty, ale to raptem 2 dni plus czas dostawy. Po niedzieli powinnam ją mieć 🙂

Drugim wymogiem było automatyczne ryglowanie i obcinanie nici. A ona to wszystko ma! Tak więc spełniłam swoje sny 🙂

Tymczasem życzę miłego wieczorku i lecę na fitness. Plecy mi ostatnio dokuczają, więc chodzę na Zdrowy kręgosłup.

Pozdrawiam.

2 thoughts on “Pomarańcze i Zoja

  1. Świetnie Ci to cudeńko wyszło! Bardzo mi się podoba kolorystyka 🙂 A maszyna… nie napiszę, że zazdroszczę, bo moja stoi i się kurzy, więc szkoda by było takiego cacka na moje potrzeby 🙂 Ale wygląda świetnie i na pewno posłuży 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

