home

Letnie porządki

Przez ostatni miesiąc bardzo aktywnie prowadziłam wiosenno-letnie, coroczne porządki. Oznacza to  gruntowne sprzątanie i mycie każdego zakątka, każdej szafeczki oraz każdej duperelki, jak również przegląd i segregacja odzieży. Ogrom czasu poświęciłam ogrodowi, wysadzaniu kwiatów oraz altance. W biegu pomiędzy pracą, codziennymi obowiązkami, a wyżej wymienionymi czynnościami niestety nie potrafiłam znaleźć czasu na twórcze szycie. Jedyne na jakie sobie pozwoliłam to naszywanie łat na kolana spodni mojego syna oraz zszywanie i naprawianie pozostałej odzieży składowanej od pewnego czasu przez męża, skrócenie firan i przeróbka zasłon z poprzedniego mieszkania na pasujące do tego. Pracy przy takim dużym domu jest naprawdę dużo, a wysiłek czasem przekracza moje możliwości o czym przekonałam się naciągając sobie jakiś mięsień szkieletowo-kostny, co doprowadziło do tego, że przez 10 dni byłam unieruchomiona przez leki rozkurczowe i przeciwzapalne. Na szczęście trafiłam na wspaniałą lekarkę, która zdiagnozowała moje problemy z kręgosłupem. Teraz w końcu wiem co mi dolega i na co tak naprawdę uważać.

Wczoraj przywiozłam do domu trzy olbrzymie, przecudowne Surfinie. Kocham surfinie!!! Na podwórzu momentalnie zrobiło się wesoło i kolorowo. Podczas transportu rozsiadły się w całym bagażniku.

20170609_113926.jpg

Prawda, że piękne?

Wracając do życia rodzinnego chciałam zauważyć, że tuż po długim weekendzie który nas czeka, będziemy gościć moją teściową. Mam nadzieje, że wypoczynek Matki Teresy jak żartobliwie określa ją mąż, przebiegnie w miłej atmosferze i w tym roku uda jej się prawdziwie wypocząć. My również mamy plany urlopowe. Na początku lipca chcemy wyskoczyć z mężem na 5 dni sam-na-sam. Potem całą rodziną wraz z teściami polecimy w Polskie góry.

Moja pracownia doczekała się nowej komody. W końcu mam gdzie składować swoje klamoty. Układając nici zachwycił mnie taki o to obraz:

20170609_081942.jpg

Uwielbiam nasycone kolory. Energetyzm bije ilekroć zajrzę do tej szyflady. Może wkrótce uda mi się pokazać tu kilka zdjęć swojego sewing roomu 🙂 kto wie.

Tymczasem lecę pić kawę póki moje małe-duże dzieci są z mężem w sklepie 🙂

18953137_10203382251992374_7693883616485299445_o

Pozdrawiam serdecznie 🙂

 

2 thoughts on “Letnie porządki

  1. Witaj! Bardzo chętnie zobaczę ten sewing room 🙂 ja szyję już jakiś czas i jestem właśnie w trakcie planowania biurka- stołu do szycia i krojenia. Oby do końca wakacji się udało 🙂 A co do nici to właśnie szukam jakiegoś organizera a jeśli najdzie mnie wena to sama go zrobię 🙂

    Polubienie

Skomentuj

