home · Przygoda · Sewing

Rybcia-Pipcia

Przed długim weekendem miałam sporo pracy przy pakowaniu nas na wyjazd nad morze oraz sprzątaniu domu. Musiałam znaleźć kilka chwil na przygotowanie prezentu urodzinowego dla mojej nadmorskiej koleżanki.

Madzia jest ceramiczką i ostatnimi czasy świetnie jej wychodzą rybki, które ja nazywam śledziami. Oto i one:

18766437_1675431595830691_1703729999298045763_o
Zdjęcie z Magdusiowego Facebooka.

Koniecznie chciałam zrobić coś od siebie, a nie kupować w sklepie, bo jakoś tak mamy, że się wymieniamy naszymi dobrami i jak Magda do nas przyjeżdża zawsze nas obdarowuje swoimi cudami.

Wizualizowałam gift od 2 tygodni, ale nie starczało mi sił, żeby usiąść do twórczego szycia. Dlatego w przeddzień wyjazdu porzuciłam wszelkie obowiązki na 3 godziny i uszyłam Madzi  torbę na zakupy.

20170614_200010.jpg

Torba jest dość spora, a Madzia drobna, ale mam nadzieję, że torba się spodoba.

20170614_164621
Surowa ryba.

20170614_200105

Torba uszyta jest z bawełnianej surówki oraz bawełny. W środku podszewka bawełniana z kieszonką na zamek.

Muszę również wspomnieć, że nabyłam nową stopkę kroczącą do mojej maszyny przemysłowej. Miałam z tym mały problem, ponieważ sprzedawcy uważają, że nie da się. Zasugerowałam się podpowiedzią Karoliny z B-craft i kupiłam stopkę dedykowaną dla Juki TL98, wymieniłam śrubkę mocowania igły i włala 🙂

20170614_115617

Maszyna sama szyje, a ja nie mogę od niej odejść.

Jak tylko wrócę z nadmorskich wojaży siadam do szycia. Już się nie mogę doczekać!!!

2 thoughts on “Rybcia-Pipcia

Skomentuj

